JAKÁ BYLA SOBOTNÍ DVOUHODINOVKA

16.01.2010 00:00

Je 16.1.2010, 18:41 a já přemýšlím, jak zhodnotit naše dnešní aerobikové tančení. Musím přiznat, že ruce i nohy se mi ještě trošku třesou, v teple domova na mě dolehla únava, ale stále vítězí ten úžasný pocit krásně strávené soboty. Všichni víme, že sobotní choreografie jsou mírně obtížnější než ty, které tvořím během týdne. Ale ta dnešní, docela těžká, jakoby Vám byla ušita přímo na míru. Od první vteřiny, prvního tónu, prvního kroku jsem cítila, že to dnes bude ono!!! Viděla jsem úsměvy na tvářích, úchvatné taneční výkony a zažila jsem super atmosféru po celých 120 minut.

Moc a moc Vám všem za ty fajn chvíle děkuju a ještě víc se těším na další "sobotu". Její termín už brzy objevíte na mých webových stránkách.

Vaše Markéta

P.S. V zajetí rytmů jsem úplně zapomněla udělat pár fotek, takže bohužel dnes žádné nebudou....

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.