MOJE DOVOLENÁ NA KRÉTĚ

08.07.2011 18:40

 

Uběhl měsíc od chvíle , kdy jsem sedla do letadla a po několika letech odlétala na aerobikovou dovolenou jako turistka. Co bylo velmi nezvyklé, že jsem odlétala bez své skupiny zvané "Tánzántán" a věřte, musela jsem se s tímto faktem 4 dny vyrovnávat. Ale abych nepředbíhala...

Cílem mé dovolené byla Kréta, kterou velmi miluji a kde jsem byla již 5x. Letěla jsem si odpočinout, načerpat síly, opálit tělo a užít si řecké pohostinnosti. Úplně lenošit bych nedokázala, a proto jsem se stala dočasně "cvičenkou" a mojí velitelkou byla na týden Olča Šípková. Část své skupiny jsem měla, účastnicemi zájezdu se totiž staly i Ive, Leonka a Denča. Jak jsem psala v úvodu, několik dní jsem se nemohla zbavit pocitu, že musím organizovat, při cvičení jsem ukazovala kroky, jako bych vedla lekci já a neustále jsem hledala zbytek mých cvičenek :-D Ale brzy jsem pochopila, že můžu být vedena a nemusím na nic myslet!!!

Kréta je nádherná a zase nezklamala. Tentokrát jsme byly na její jižní straně a příroda, moře, lidi, vše mě nadchlo. Hotel Mikri Poli jsem znala z Rhodosu, ale tento byl modernější a byl zde veškerý komfort, který turista potřebuje. Krásná pláž, 3 bazény, relaxační centrum, posilovna, bary, butiky, výborné jídlo, drinky, animační programy... Zvláště výuku latinskoamerických tanců jsme braly velmi vážně :-D

Cvičily jsme 2x denně, ráno většinou posilovací lekci spojenou s jógou, večer jsme tančily a předváděly tzv."muzikálové choreografie". Bylo to moc fajn a já jsem se pěkně vyřádila :-D

Domů se mi nechtělo , protože 6 dní uteklo strašně rychle. Ale na druhou stranu jsem se tolik těšila až před Vás zase předstoupím a budu se vznášet :-) A protože bych se chtěla vznášet ještě jednou u moře, přemýšlím, kdy na podzim tu krásu zopakovat :-D

Chtěla bych moc poděkovat Ivetíně, která byla vynikající parťák a kvůli které byla moje dovolená taková, jaká byla!!! :-D :-D :-D

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.