Mgr. Markéta BRODOVÁ

28.12.2009 17:11

Narodila jsem se v roce 1969 v Praze. Od svých pěti let jsem se věnovala moderní gymnastice. Vrcholem mé kariéry bylo 6.místo na ME, které se konalo v roce 1984 ve Vídni. Vystudovala jsem FTVS UK, obor trenérství a jako trenérka jsem připravovala malé gymnastky. Po ukončení studia mé kroky směřovaly stále víc a víc k aerobiku. V roce 1999 jsem získala CERTIFIKÁT FISAF AEROBIC INSTRUCTOR a začala působit jako instruktorka aerobiku ve Sportcentru YMCA, kde jsem předcvičovala 10 let. V současné době mě můžete najít v Hobby centru Prahy 4 a v Tenisovém clubu Mokropsy, kam jsem přesunula své aerobikové aktivity.

V roce 2008 jsem se částečně opět vrátila k mé "vystudované" profesi a podílela se na přípravě moderních gymnastek TJ JM Chodov Praha. Kromě gymnastického tréninku jsem byla požádána i o kondiční přípravu dívek, kterou jsem vedla formou aerobikových a posilovacích lekcí. I přesto, že jsem tuto práci s děvčaty měla hodně ráda, byla jsem nucena svoje působení u gymnastek v roce 2011 ukončit.

Ale protože je moderní gymnastika mojí srdeční záležitostí, netrvalo dlouho a oslovila mě trenérka z Hradce Králové, zda bych nepomohla moderním gymnastkám. A protože mám ráda výzvy, začala jsem v roce 2013 dojíždět 2x týdně do Hradce. Moji skupinu je tvořilo 7 velmi šikovných gymnastek, které za necelé dva roky udělaly veliký výkonnostní posun a začaly sbírat medaile na všech závodech. V září 2015 jsem svoji trenérskou činnost ukončila a plně se opět vrhla do aerobiku.

Aerobik a moderní gymnastika nejsou jediné sporty, které měly a mají místo v mém životě. Baví mě lyžování, stolní tenis, volejbal. Velmi ráda tančím a  poslouchám hudbu. Mezi mé oblíbené zpěvačky patří Celine Dion, Lara Fabian nebo Christina Aguilera. V poslední době jsem se také začala věnovat výrobě šperků z korálků Swarovski a tato činnost mě opravdu těší.

Samozřejmě se také musím zmínit o své rodině, která mě velmi podporuje a fandí. Můj manžel Dan je také velký sportovec, starší syn Lukáš hraje úspěšně golf a mladší David se kromě studia na vysoké škole věnuje fotografování a natáčení videí. Členem rodiny se před 11 lety stal i náš milý kocour Mikeš, který nás nedávno opustil a na jeho místo nastoupil Mikeš II.

 

                                               

                                                                         

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.