MĚŘÍN - TENTOKRÁT V "ZELENÉ"

25.10.2011 15:31

Už jste si asi všichni zvykli, že tak den až dva po aerobikových víkendech, napíšu článek. Ano, musím vždy uklidnit emoce a endorfíny, abych vystihla vše, co se o víkendu stalo a pokusila se o to , abyste při čtení mým řádků měli pocit, že jste byli s námi.

Nevím, komu nebo čemu mám poděkovat, že jsme měli opět počasí jak na objednávku a kromě sobotního dopoledne, kdy se nechtěla zvednout mlha, bylo modro, slunečno a kupodivu i teplo. Takže kromě "perných" lekcí :-D bylo možné podnikat i výlety a procházky. Program víkendu nebyl nijak rozdílný od ostatních a přesto byla atmosféra zase trošku jiná. Měla jsem pocit, že parta je fajn, užíváme si pohody a že i když si každý vytvořil program sám, byli jsme hodně pohromadě a probírali jsme ty důležité problémy jako je zachování světového míru, jaké to je ve společné sauně, veškeré recepty mojí maminky a spoustu dalších příkladů :-D

Na páteční večer jsem připravila středně těžkou aerobikovou choreografii, ale zjistila jsem , že se Vám až tak střední nezdála :-D Ale protože už mě znáte, tak jste připravené na všechno a jsem vděčná , že to přijímáte bez námitek, jen občas zakroutíte svými hlavičkami :-) Krásně jsme si zatančily, zaposilovaly a protáhly se.  Večer pak probíhal v poklidu, protože my jsme přece vzorné a neděláme žádné "vylomeniny" :-D

V sobotu jsme si dopoledne trochu přispali a přes moje upozornění, že lekce P-classu bude pohodová, jsem se zase nestrefila a Vy jste na mě házely "straaašné" obličeje. Ale já vím, jak rády si dáte do těla, tak jsem ještě rozdala posilovací gumičky a jelo se dál.

Musím přiznat, že se vždy těším na odpolední sobotní dance lekci, neboť Vaše outfity jsou dovedeny k dokonalosti ( viď Oli zelená paruko :-D ) a já se na Vás nemůžu vynadívat :-) Zelená barva mě nadchla a myslím, že se hodila i proto, že jsme byli ve Vojenské zotavovně :-) Na fotkách uvidíte, že jsme byly holky jako lusk - zelené a..křivé ne :-D Krásně se mi cvičilo a Vy jste opět předváděly krásné kreace!!!

Sobotní večer byl naprosto úchvatný a zábava v salónku byla plná smíchu a vtipů. A poté , co Ivetína potkala na baru své kamarády, bylo ještě veseleji. Bylo to fakt moc prima a do postýlek jsme se ukládaly až hodně pozdě.

V neděli pravidelně prokombinuju vše, co jde dohromady a choreografie je tudíž zajímavá, pro Vás už známá a většinou tančíme ne hodinu , ale mnohem déle. I když je na nás únava mírně viditelná, nikdy ji nepostřehnu při opakování 2-1-2 a 1-1-1 a holky určitě naposledy 1-2-1 :-D Všechny totiž víte, že moje "zaručeně poslední" je zaručeně před před před poslední :-)

V neděli po obědě na mě padá velká únava a zároveň ohromný pocit uspokojení, ale objevuju v sobě určitý druh energie, která mi dává nápady na další akce. Vždycky si promítám celý víkend a každá z Vás v tom filmu hraje milou roličku a každá z Vás má u mě důležité místo. Nebudu děkovat každé z Vás. Víte, že jsem moc šťastná, když se parta sejde a je dobrá nálada. Takže velké díky všem...ale dva speciální díky budou patřit maminkám Evičce a Haničce, že hlídaly naše 2 "mužíčky" , a proto jejich maminky Janina a Danča mohly tančit s námi :-D

Věřím a pevně doufám, že i Vy jste si odpočinuly a nabraly síly a bylo Vám na Měříně fajn. Budu se těšit na další akce s Vámi a na vše s vámi prožité :-)

P.S. Pokud byste měl někdo pcit, že mě čeština a shoda podmětu s přísudkem minula, je na Vás abyste pochopili, kde muži byli a kde byly jen ženy :-D :-D :-D

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.