KRÉTA A NAŠE DOVOLENÁ S AEROBIKEM !!!

01.07.2012 23:50

Tak , jako každý rok , otvírám svoje webové stránky a chystám se s Vámi podělit o dojmy a zážitky z dovolené u moře.

Letošní rok jsem jako už 5x v minulosti vybrala ostrov Kréta, který mě neskutečně učaroval. Nikdy nezklamal, naopak vždy mě něčím novým překvapil. Musím napsat , bohužel , že mě letos překvapilo i něco jiného, a to, můj zdravotní stav :-( Klimatizace se stala mým velkým nepřítelem a kromě počínající angíny mi vzala na 3 dny i můj hlas. Co horšího se může stát instruktorce aerobikuu, která má před sebou 10 dní dovolené , kdy se cvičí 2x denně !!! Po mojí mírné panice jsem vyhledala lékaře, který mi velmi pomohl a já se dala  brzo do cvičební pohodičky a mohla v klidu mučit Vaše, ale i moje tělo :-)

Náš hotel Arminda v letovisku Hersonissos se nacházel 20 minut od hlavního města Heraklionu, směrem na východ. Pláž byla vzdálena 5 minut pěšky a byla velmi zajímavá, neboť polovina byla písečná a polovina byla vytvořena kaskádovitými kamennými plácky, z kterých vedly schůdky přímo do moře. Voda měla nádhernou barvu, ale nelze popsat přesný odstín modré. Přes tyrkysovou přecházela k blankytně modré. Přesto, že foukal několik dní poměrně silný vítr a červená vlajka zakazovala plavat v moři , naše zátoka s dvěma moly dovolovala , abychom vydatně naše těla ochlazovaly. Počasí bylo celých 10 dní nádherné, slunečné a teplota se šplhala ke 40° Celsia.

Počasí a vysoké teplotě jsme musely přizpůsobit čas našeho ranního cvičení. Tenisový kurt, který jsme měly k dispozici, byl velmi šikovně umístěný a ráno od 8 hodin nesvítilo sluníčko na jeho jednu stranu a večer od 18:30 na polovinu druhou :-D Lekce jsem střídala a na ranní P-classy se přidaly i Katka a Libuška , které rozšířily naše řady :-) Večerní lekce byly spíš taneční a jako vždy , po několika dnech jsme měly stálé a věrné diváky :-)

Podnikly jsme dva krásné výlety. Jedna část výpravy se vydala na ostrov Spinalonga a druhá na nádherný ostrov Santorini.  Oba byly zajímavé , krásné , zábavné a výborně připravené. Pluly jsme lodí , navštívily zajímavou pevnost , vykoupaly se v krásné zátoce i sopečné pláži , viděly malebné městečko Agios Nicolaios a vrátily se spokojené zpět do našeho letoviska.

Deset dní tentokrát uteklo jako voda a musely jsme se chystat na návrat. Nechtělo se nám a ještě týden bychom vydržely. Ale nebyla jiná možnost :-) Chtěla bych poděkovat celé mojí aerobikové partě , protože Vaši pomoc jsem letos potřebovala jako nikdy předtím. Byly jste trpělivé, chápaly, že mi nebylo pár dní úplně nej a pomohly mi neskutečným způsobem. Snažila jsem se , aby můj "hlasový handicap" nebyl příliš znát. Ale občas se moje pokřikování podobalo žabce Kuňkalce :-D Byly jste fajn parťačky a já si moc vážím, že s Vámi můžu trávit krásné dovolené plné sluníčka, moře, aerobiku a pohody :-D 

Takže ještě jednou díky, díky, díky a za rok se budu těšit opět na "mořských" značkách :-D

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.