JÁ A MOJE GYMNASTKY

30.10.2010 20:19

Vše, co se objevuje na těchto stránkách většinou směřuje k aerobiku. Napadlo mě, že by Vás mohlo zajímat i to, čemu se věnuju mimo aerobikování.

Před třemi lety jsem se částečně vrátila ke sportu, který jsem provozovala 10 let a velmi ho milovala. K moderní gymnastice. Samozřejmě nyní jako trenérka. Od doby, kdy jsem svou závodní činnost ukončila, udělala gymnastika neuvěřitelný výkonnostní skok, a proto jsem se musela mnoho nových věcí naučit. Ale nová práce mě pohltila a začala jsem se věnovat gymnastkám různých věkových skupin.

Nejvíc jsem se ale zamilovala do tréninku společných skladeb, protože i já jsem, jako závodnice, preferovala "pódiovky". V loňském roce jsem se věnovala kategorii nadějí starších, což jsou v gymnastice děvčata ve věku 10-12let.Se skladbou s pěti obručemi získaly na Mistrovství ČR bronzovou medaili a já věděla, že budu v trenérské práci pokračovat dál.

Letos mám na starosti juniorky a pracujeme na velmi krásné skladbě s pěti švihadly. Krásné a obtížné, takže jsou tréninky tvrdé a někdy musím holky litovat a obdivovat zároveň. Ale konkurence nespí a pocit , kdy stojí na stupních vítězů, je velmi příjemný a dává zapomenout na hodiny dřiny. A na stupni nejvyšším už stály na závodech v Chomutově a na místě druhém se umístily v Českých Budějovicích. Ale to je jen začátek a další závody nás ještě čekají. Tak nám prosím držte palce :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.