AEROBIKOVÝ MĚŘÍN A LÁ 80.LÉTA

16.10.2010 17:49

Je to přesně týden, co jsme zakončily "retro" hodinu na Měříně a musím přiznat, že se mi po té atmosféře velmi zastesklo :-) Ale abych nepředbíhala....

V pátek 8.10. jsem se probudila a zajásala štěstím, když jsem viděla naprosto "vymetenou" oblohu!!! Čekal nás víkend na Měříně a krásné počasí vždy umocní pohodu a odpočinek, který si chceme tolik užít. Předpověď slibovala celé 3 dny nádherný čas. Proto jsem zvesela naskládala vše do auta a  jako vždy vyrazila, spolu se Zuzkou Doležalovou, směr Štěchovice, Slapy, Měřín.

Celkem se nás sešlo 30, ale nesmím zapomenout na Štěpánka a Martínka, kteří vehementně cvičili s námi a pokud přestala hrát hudba, dávali velmi najevo svou nespokojenost :-) V okamžiku, kdy spustil rock and roll, oba zase byli ve svém živlu :-) Dostávají ohromné ocenění, neboť jejich maminky Daniely vůbec nepočítaly, že odcvičí jednu celou hodinu a nakonec zvládly všechny čtyři!!!

Program byl bohatý a jako vždy jsme ani nestihly využít celou nabídku hotelu. Cvičení se střídalo s kosmetikou, bazénem, saunou, určením zdravotního stavu podle speciálního přístroje...Ale pořád jsme netrpělivě čekaly na sobotní podvečer.... V 17:00 vtančily do Společenského sálu všechny zúčastněné v oblecích a dresech z 80. let a smích nebral konce!!! Tedy holky... Dotáhly jste náš "půlnoční " nápad do naprosté dokonalosti a nikdy bych nevěřila, jak uvědoměle se úkolu zhostíte!!! Nemohla jsem ani pořádně předcvičovat, jak jsem se musela smát úborům z velmi "příjemných" materiálů, v kterých se vám tak krásně cvičilo :-) Myslím, že kdo uvidí fotky, pochopí :-)

Ale aby té legrace nebylo málo, na večer byla vyhlášena soutěž "Hádej, kdo jsem." Každá přivezla svou svatební fotku a zkoušely jsme přijít na to, kdo že se to před .... lety vdával. A víte, kdo byl k nepoznání??? Já a Anička Poláková alias Eva Pilarová :-)  Nevím, jestli mám mít radost nebo smutnit :-) A kdo na tom byl nejlíp???!!! No samozřejmě novomanželka Monča Marečková-Šeberlová, neboť ta se nám vdávala 20.8.2010!!! Tak ještě jednou GRATULUJEME!!!

V neděli jsme si ještě jednou daly do těla a poté se rozjely do svých domovů. Troufám si říct (alespoň já to tak cítím), že tento aerobikový víkend patřil k absolutnímu vrcholu, který jsem s VÁMI zažila a za to VÁM 1 000 000x děkuju!!!!!!

A na závěr ještě jedna velmi zásadní otázka: KDO JE PRO, ABY SI IVETA NECHALA NARŮST DLOUHÉ VLASY??????????????????????? :-D :-D :-D

Moje milé holky, těšímse na další akci, která bude na jaře, ale kdo chcete zase na Měřín, tak 21.-23.10.2011 máme rezervovaných 8 pokojů a 5 chat :-)

Vaše Markéta-Vilík :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.