AEROBIKOVÁ DOVOLENÁ NA RHODOSU !!!

15.06.2010 23:36

Konečně se ve mně pomalu uklidňují emoce a doufám, že se mi podaří  popsat Vám, kteří  s námi na Rhodosu nebyly, naší báječnou dovolenou....

Odlétaly jsme 1.6. 2010 v 5 hodin ráno z ruzyňského letiště, směr Rhodos-Kolymbia. Bylo nás 20 účastnic  a po loňském zájezdu  na Kos jsme čekaly, co nám následujících 7 - 10 dní přinese !!! Část výpravy nás totiž po 7 dnech opouštěla , a to byla letos novinka.

Po příletu na Rhodos jsme nasedly do autobusu a odjely do našeho hotelu Mikri Poli. Počasí na letišti bylo trochu zamračené, ale k radosti  většiny z nás, byla v Kolymbii obloha modrá, slunce svítilo a teplota byla velmi příjemná. Počasí totiž bylo občas proměnlivé a každé ráno jsme sledovaly oblohu, kde jsou mraky a kam fouká vítr :-) Ale moře je mocná čarodějka a většinou nepustilo mraky nad naši pláž a my se mohly krásně vyhřívat.

Hotel byl rozlehlý, barevný, v zahradě plné palem, ibišků, se 3 bazény , 2 bary, tenisovým kurtem, ale hlavně úžasným cvičebním prostorem, který byl zastřešený a nám se opravdu krásně aerobikovalo. Ale stejně jsme ráno kvůli horku začínaly probouzet svá těla už  v 8 hodin, a to bylo někdy dost kruté :-) Zvláště po večírcích, které občas trvaly do pozdních nočních hodin :-) Večer jsme tančily od 18:30 a jako vždy jsme vzbuzovaly zájem turistů, kteří se cestou na večeři snažily napodobovat naše krokové variace. Ale moc se jim to nedařilo :-)

Také jsme podnikly jeden společný a jeden individuální výlet. Společný byl na ostrov Symi. Lodí jsme pluly 2.5 hodiny, abychom objevily malebný ostrůvek, posetý domečky, jakoby to byly jen kulisy, posazené na kopce. Další výlety směřovaly do hlavního města Rhodosu a na Lindos. Všude na Vás dýchá historie a máte pocit, že jste se přenesly do doby Starých řeckých bájí.

Byly jsme skvělá parta a kdyby někdo nepřijel, chyběl by mezi námi. Když 9 z Vás po 7 dnech odjelo, stýskalo se nám zbylým !!! Chtěla bych vyjmenovat každou z Vás a přidat jednu vzpomínku... Aničko P.- jsi náš talisman a smekám před tím, co vydržíš a jak si pak dáváš svoje oblíbené dortíčky, Aničko K.- tvůj aerobikový pokrok je neuvěřitelný a jsi moje zlatíčko, Aničko Z.- stále jako menšina, ale když se objevíš, je zábava zaručená, Mončo- jsi můj opalovací souputník a energie tvého cvičení dodává energii mně, Ive - co napsat, obě to cítíme stejně, musíš být se mnou, Žany- další moje zlatíčko a navíc teď znám dokonale chov býků :-), Ivčo- miluju tvojí radost po choreografii bez chyby :-), Ivčo V.- od Kosu se z tebe stala neskutečná tanečnice, Olivie- vím vše o praní prádla a jsem ti vděčná :-), Renčo- jsi nejvytrvalejší plavkyně v moři :-), Kleopatro- tvůj úsměv je okouzlující, Zuzko a Marti- staly jste se neoddělitelnou součástí naší party a byly jste úžasné!!!, Leonko-z tvé účasti jsem měla největší radost a fakt krásně si cvičila :-), Denčo- díky za podporu v okamžiku, kdy jsem myslela, že "zhebnu", Viki- díky za super doubla a pocit z poslední lekce, kdy jsi skákala až do nebe, Leni- tvůj převlek s brýlemi á la Holzman nezapomenu nikdy, Jindřiško- už navždycky budeš motýl, mamičko Haničko- letos si porazila všechny a tvoje outfity byly nedostižitelné :-)

Děkuju Vám za všechno!!! Za oporu, podporu, legraci, zážitky z hodin, koupání v moři, za to, že jsem s Vámi zase zažila 10 dní, které nikdy nevymažu z paměti!!! Speciální díky patří Ivče a Aničce K. za 21 růží, které symbolizovaly počet aerobiček, který se na Rhodosu sešel.

Největší odměnou pro mě bývá věta, kdy dosedne letadlo z 11 kilometrů na zem a ozve se : "Markét a kam jedeme za rok?" Takže... Zatím nevím, ale věřte, že za rok jedeme znova!!!

© 2009 Všechna práva vyhrazena.